Voda se vydařila

Když ve středu začali v předpovědi počasí vyhrožovat, že v sobotu bude zataženo a pršet, chvíli jsme uvažovali, že celou akci zrušíme. Nakonec jsme se rozhodli, že v sobotu na vodu jedeme.  A vyrazili jsme a to všichni. Vody se nebáli:

Slávek a Radka

Ctibor a Kristián

Alena, Dominika a Samíček

Radim a Stáňa

Skvělá parta, skvělé zážitky. Začali jsme v tričkách OS Kostelík a hned na startu do vody hupli Slávek s Radkou. Na jezu u pily nás zdrželi nějací raftaři, kteří nevěděli co s raftem na jezu, ale pak jsme pokračovali dál. Sluníčko, teplá voda, flaštička kolovala a bylo krásně. Na jezu pod Šlovicemi (Na Slapnici) jsme se těšili na pohodové sjíždění jezu a opravdu krásná voda, peřejka, kámen pod jezem, prostě nádhera. Postupně se na jezu udělali Ctibor s Jarkem, dále Ctibor s Alenou, při startu Ivana s Michalem a hned o kousek dále Láďa s Robertem. Krása, nádhera a sranda. Na jídlo jsme se zastavili v Ahoji pod Skryjemi a všichni krásně uschli na sluníčku. Trochu nás děsil ten tmavý mrak za zády, ale pořád jsme věřili. Pod Ahojem na jedné peřeji se cvakli postupně Wanda s Jaromírem a v zápětí Jarek s Věrou. Než jsme stačili vylejt vodu z lodí, spustilo se mrholení, které se postupně měnilo na souvislý déšť. Voda dole, voda nahoře. Ale ani deštíček, mrholení a místy slejvák nám nevzali náladu a jedeme dále, proplouváme bez zastávky okolo Rozvědčíka, protože tam stálo asi 30 lodí a bylo narváno a pokračujeme dolů.  Okolo Bránova a Muzea Oty Pavla se jenom zastavujeme na chvilku a jedeme dále řekou. Jez u Nezabudic přetahujeme vlevo zcela bravurně  a Višňovou již míjíme v hustém dešti a ani ve slavné hostodě ve Víšňové a ani naproti U Jezu nezastavujeme, protože v dešti se nám nikam nechce. Končíme v Roztokách u staré školy. Za chvíli vracíme lodě, sedáme do mikrobusu a jedeme do Kostelíka. Večer si promítáme Svatební cesta do Jiljí a moc se těšíme na příští rok.

Foto Ivana Černá

Ještě jedna fotka tentokrát společná z návsi ještě před vodou od Jardy Kratochvíla